onsdag 6 september 2017

Det börjar bli dags...


Tänk vattnet är som en evigt föränderlig tavla.
Jag tröttnar aldrig att ha det här att titta på.
Varje väder gör sina avtryck liksom varje årstid...

Det är en ynnest att bo vid vatten.
Så känner jag.

Och nu börjar det bli mycket höst.

Min mest sagda mening idag är "åh jag fryser".

Så jag tror det börjar bli dags att ta på sig andra skor och vira en sjal om halsen då och då...


Ni får stå ut med många bilder på mig denna veckan eftersom vi fått hem kläder, smycken och sjalar från det företaget jag handlar av när det gäller detta, nämligen Lo-ika.
Bakom Lo-ika står två tjejer från Göteborg som 2011 satsade på sin dröm om att skapa unika kläder och accessoarer.
Och just dessa hittar ni hos oss på Tulipa.
Ett litet urval av deras stora sortiment i alla fall!



Mildrosa med inslag av beige...
Så fin denna sjalen alltså...


Och så finns den i grönt.

En mustig mörk grön som är så snygg den också!





Denna nya Ana t-shirten har jag också hunnit lägga in i nätbutiken idag.

Jag älskar blått och denna har så fina blå toner...




Nu ska vi rusa iväg på veckans andra föräldramöte och denna gång i Halmstad så nu är det lite brådis här.

O och E kockar egen pizza ikväll.
Tur man har så stora barn som klarar sig själva.

Nyheterna hittar ni i nätbutiken.

Fin kväll!

Inga kommentarer: