tisdag 12 september 2017

Omskyltat september.


Idag har jag röjt runt i butiken.
Skyltat om med finheter och som vanligt blir det lite smått kaos när det ska möbleras om men jag försöker hålla kaoset bakom kulisserna.
😊

Så nu är stora skyltfönstret fyllt av höstnyheter.
Där samsas Tine K Home, Eldgarden och nya slingor från Iris Lights.

Let the höstmys begin!
😉


Så fina hängande marschallhållare eller hur?!


Höstnyhet från Iris Lights är Garden.
Mjuk och fin i färgerna...




 Så läckra de nya skålarna från Tine K!

Och hemma i sovrummet är det så här ombonat mysigt nu när det är höstpiffat.


Den stora jutemattan hade jag innan i uterummet men nu börjar jag tömma det på vissa saker som jag vill ha inne istället.
Det blir ju inte så mycket tid där ute nu och snart dags att stänga för året liksom...
Så in med alla utemöbler där och urnor och växter man vill spara.

Nehej...
Nu ska jag åka hem och fota lite mera.

Tror tom att det blir våfflor idag...
Lovade det i ett svagt ögonblick nämligen.

Och det var några år sedan jag sist gjorde våfflor...herrejösses...ingen våffelmännsika här tydligen men det är ju så gott så varför inte...
Man behöver inte vara nyttig jämt ju))


Avslutar med en krans från idag och önskar fin fortsättning på denna tisdag!

Kram M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Så flott det er hos deg! De store brune krokkene på bordet kan jeg ikke finne i nettbutikken - ligger de ute?

Hilsen Tove

Tulipa sa...

Tack!!!!
Kul att du gillar!

Krukorna på bordet är från Tine K och de har jag inte ännu fotat och lagt in i webshopen.

Ha en riktigt fin dag!